wtorek, 26 kwietnia 2016

Drabble I



– Powiedzieć Ci coś zabawnego? Nie mogę spać. I leżąc – zrozumiałam – że nie mam nikogo, komu mogłabym o tym powiedzieć. Jestem otoczona hałasem. W pracy, na ulicy, w hotelowym pokoju. Hałas nigdy nie znika – a ja mimo to czuję się taka samotna. Jestem sama. Umiłowany mąż nie żyje. Najlepsza przyjaciółka zerwała ze mną kontakt, gdy odeszłam od jej brata. A Harry? Harry nie mógł stracić narzeczonej i ukochanego syna. Nie mogli zrozumieć, że się zakochałam. A śmierć Michela wyrwała mi serce. Zamiast niego mam tam pustkę. Czuję się taka samotna. Potrzebuję przyjaciela, a tylko ciebie tu znam. Zostaniesz moim przyjacielem, Draco?

* * *



Drabble zainspirowane sceną z serialu "Rosewood".

PS. zapraszam bardzo serdecznie do nowopowstałego Stowarzyszenia Blogów z Harry'ego Pottera







8 komentarzy:

  1. Bardzo fajne drabble :)
    Zawsze zastanawiałam się jak w stu słowach można tyle zawrzeć? Ja miałabym z tym problem dlatego gratuluję i podziwiam ;)

    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    zapraszam na nowy rozdział
    http://music-and-love-mission.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak naprawdę dopiero zaczynam przygodę z tą formą pisania. I nie ukrywam, że sprawia mi radość wymyślania historii w 100 czy 50 słowach.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ostatnie zadanie jest najcudowniejsze z całego tego posta. Jestem pod wrażeniem - jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zaczynam zabawę z tą formą pisania. I tym bardziej cieszy mnie fakt, że się spodobała. :)

      Usuń
  3. Słodziusi drabble ❤
    I tak wiem, że ta przyjaźń skończy się inaczej... Ale to już mniej ważne... :D
    Z początku myślałam, że tym ukochanym mężem jest Draco! Sprawiłaś mi nie lada niespodziankę :D
    Pozdrawiam serdecznie,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kochana za znalezienie chwili, by przeczytać i skomentować - tym bardziej dziękuję za tak miłe słowa!
      Pozdrawiam ciepło!

      Usuń
  4. Podoba mi się, a szczególnie dwa ostatnie zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się spodobało. I że trafiłam w Twój gust.
      :)

      Usuń