środa, 1 czerwca 2016

Dribble III


I gdy po śmierci trafię do czyśćca, zamiast do piekła czy nieba – to będzie twoja wina.
I gdy w zaświatach przyjdzie mi żyć wiecznie, wciąż będę cię kochać i przeklinać.
I modlić się, byś i ty tam trafił, uwalniając mnie.
Bo jesteś moją niedokończoną historią, Draco.
Moim przekleństwem i namiętnością.  

* * *

Lubię te momenty, gdy zapisuję słowa, które się nagle pojawiają. I po przelaniu ich na papier okazuje się, że zmieściłam się idealnie w 50 lub 100 słowach.
I tradycyjnie już - dribble zainspirowane piątym sezonem serialu "Once Upon a Time".

8 komentarzy:

  1. Niedokończona historia. I czyściec. Jeej, bardzo lubię ten króciutki tekst. Jest taki... Taki w moim klimacie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplementy od Ciebie cieszą mnie podwójnie!
      Dziękuję!

      Usuń
  2. Klasycznie, ale jednocześnie oryginalnie. Bardzo ładne :) Zaraz zabieram się za czytanie innych tekstów :) Pozdrawiam i dziękuje za link.
    Venetiia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - każda opinia motywuje mnie do dalszej pracy nad kolejnymi tekstami. :)

      Usuń
  3. Oczywiście bardzo fajne i idealne w każdym calu! :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że Ci się podobało. :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Nawet nie wiedziałam, że istnieje coś takiego ja dribble. Czego w tej blogosferze nie wymyślą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy szukaniu informacji o drabble, natknęłam się na jego krótszą formę - dtibble.
      Obie są w moim stylu, więc piszę dosyć często.
      Sama nie wymyśliłam tej formy. ;)

      Usuń