czwartek, 4 lutego 2016

Dribble I

II rozdział "Uważaj czego pragniesz" pojawi się w weekend, a już dziś zapraszam Was bardzo serdecznie na krótki utwór - dribble. To moje pierwsze spotkanie z tym rodzajem pisania.
Zapraszam do czytania i pozostawiania po sobie śladów. :)

* * *

Zamknij oczy. Wsłuchaj się w to, co ukryte. Zapomnij to, co było. Zapomnij, że jesteś. O tym kim jesteś. Zapomnij o swym pochodzeniu. O nieczystej krwi. O rodzicach mugolach. O domu Lwa i gryfońskich cechach.
Nabierz powietrza w płuca. W chwili, gdy zapomnisz stajesz się sobą.

Stajesz się Hermioną Malfoy. 

7 komentarzy:

  1. Genialne!
    Nigdy nie czytałam dribble. Twoje bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To moje, któreś z kolei Dribble, a Twoje szczególnie Mi się spodobało. ;) Napisane krótko, ale z wyjaśnieniem, tak jak powinno być.
    Po prostu... Genialne:**
    Czekam na drugi rozdział:)
    Weny życzę.
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :)
    Czekam na więcej takich i oczywiście na drugi rozdział :)
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama z doświadczenia wiem, jak trudne jest napisanie drabbla, ale dribble już musi być wyjątkowo ciężkie... Ale Tobie się udało! :) Bardzo mi się podobało!
    Oczywiście czekam na rozdział ❤
    Pozdrawiam serdecznie,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile można zawrzeć w kilku zdaniach o.o
    Genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. 50 słów. Nadal jestem pod wrażeniem. Żeby przekazać coś w tak małej ilości słów, trzeba naprawdę to dopracować, bo każdy wyraz ma znaczenie. I w tym tekście... jest to. Chociaż jednocześnie można go interpretować na wiele sposobów. Ja tu widzę Hermionę niepogodzoną, rozdartą, bo gdy zapomni się o swojej przeszłości, nie będzie się sobą. Będzie się tylko cząstką. I dla mnie to bardzo gorzki tekst.
    Gratuluję udanego dribble. :)

    OdpowiedzUsuń