niedziela, 14 lutego 2016

Dribble II

Z okazji Walentynek taki mały upominek z mojej strony - II dribble w życiu!
Samych szczęśliwych dni!
PS. tekst zainspirowany jednym z filmów, przeze mnie ulubionych - "10 things I hate You".

* * *

-  Nienawidzę Cię.
-  Kochasz.
-  Gardzę Tobą.
-  Uwielbiasz.
-  Nie znoszę Cię.
-  Szalejesz.
-  Nienawidzę.
-  Pragniesz.
-  Obrzydzasz mnie.
-  Ubóstwiasz.
-  Jesteś odpychający.
-  Jestem Twoją słabością.
-  Nienawidzę Cię.
-  Oszukujesz się.
-  Nienawidzę Cię. 
-  Znów kłóci się Twoje serce z rozumem.
-  Najbardziej nienawidzę tego, że nie potrafię Cię nie nienawidzić. Kocham Cię, Draco.
-  A ja Ciebie, Hermiono Malfoy.

4 komentarze:

  1. Słodka, lekka, idealna na walentynki! Szczęśliwego 14 lutego :*
    http://crazy-in-love-dramione.blogspot.com/
    Pozdrawiam #Hedwiga

    OdpowiedzUsuń
  2. Krótkie ale dosadne i oto chodzi ;)
    udanych walentynek :D
    Pozdrawiam
    Arcanum Felis
    zapraszam na kolejny rozdział
    http://ingis-at-glacies-dramione.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale to kochane *---* ❤ Uwielbiam to ❤❤❤ Nawet nie bardzo wiem, co napisać. Cudowna praca, czekam na kolejne! :)
    Pozdrawiam serdecznie,
    Feltson

    OdpowiedzUsuń
  4. Przeczytałam najpierw dialog i stwierdziłam że już coś podobnego słyszałam, następnie przeczytałam notkę pod wpisem i już wiem skąd to uczucie. Przpadam za filmem "10 things I hate about you". Twoja wersja bardzo mi się spodobała i poruszyła.

    OdpowiedzUsuń